joi, 13 octombrie 2011

Ilinca Vandici, primele declaratii dupa despartirea de Ciprian Marica: "Am devenit o tinta pentru barbati"

Prezentatoarea TV a vorbit despre despartirea de starul echipei nationale, dar si despre anumite episoade ale relatiei ei cu acesta. Ilinca a relatat povestea inelului primit cadou de la Marica si a dezvaluit faptul ca a avut emotii teribile in ziua in care l-a avut ca invitat in emisiunea ei.

Ilinca Vandici si Ciprian Marica nu mai formeaza un cuplu, dupa aproape doi ani de relatie. Invitata la emisiunea "Sport Cafe", de la GSP TV, blonda a dezvaluit detalii din timpul relatiei cu atacantul lui Schalke 04. "Inelul pe care l-am primit cadou de la Marica l-am dat jos, nu il mai port. Trebuie sa specific insa ca acel inel era unul simplu, nu unul de logodna, asa cum s-a speculat, iar Ciprian nu a cazut in genunchi atunci cand mi l-a pus pe deget. Dupa despartirea de el, realizez ca am devenit o tinta pentru barbati", a dezvaluit prezentatoarea TV. Intrebata de moderatorul Andrei Nourescu despre momentul in care l-a avut invitat pe fostul ei iubit in propria emisiune, Ilinca a povestit: "Atunci am avut cele mai mari emotii din viata mea, mi-am pierdut si desfasuratorul emisiunii".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu